Nile Sons Chat Forum
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Nile Sons Chat Forum

.¸¸۝ منتدي شات أبناء النيــل ۝¸¸.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

الناس بتفتى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سلمى الصغنونه
عضو بقي جامد و عاوز يبقي ....
سلمى الصغنونه

الناس بتفتى Empty
مُساهمةموضوع: الناس بتفتى   الناس بتفتى Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 21, 2007 7:59 am

بسم الله الرحمن الرحيم انا النهارده حبيت اتكلم في موضوع مش نقلاه من حته بس خطر في بالى قلت اقولهلكوا ودى تبقي وصيتي ....سلمى المهم ندخل في الموضوع دلوقتى انا بزعل اوى اما بشوف ناس بتفتى في اللى متعرفهوش وبالتالى طبعا غيرهم يصدق والموضوع يبقي شائعه ...حد يقول على الفنان فلان الفلانى ده سرق ده عمل ده سوى وتطلع اشاعه بعد ما الكل يصدق وغيره يفتى في الدين يعملك فيها شيخ ولا تعملك فيها حجه ويقعدوا يجمعوا الناس ويقولوا كلام ملهوش صله اصلا بالدين وده حصل وشفته اما دخلت روم اسلاميات في احدى الشاتات دون ذكر اسماء منعا للفضايح لقيت معلومه الحمد لله انا متاكده منها برضه مش هقول ايه هيه عشان لو قلتها هتتعرف والناس بتقول كلام غير كده وولد هناك مصدق كل كلمه زميله بيقولها وعمال يقوله اه وحاضر وصح ...طبعا غلط اما اتكلمت واديتهم الادله بكده من القرءان والاحاديث الشريفه سكتوا معلقوش قلتلهم اللى يتكلم يبقي يدى دليل على كلامه اولا وبعدين يقنع الناس بيه دى حاجه بامانه ضايقتنى اوى لو كنت بتفتى على ممثل ولا على زميلك ولا على اخوك يبقي متفتيش في دينك ودى يا اخوانا من علامات الساعه انتشار الفتن ....ارجوكوا لما تسمعوا حاجه من حد قبل ما ترددوها وتعملوا بيها ابقوا اطلبوا من اللى قالها لكم دليل لو معرفش يبقي بيكدب ..............يارب مكونشي طولت عليكوا وشكرا عشان سمعتونى مع السلامه
bosycat
عضو دخل في الجو الجامد
عضو دخل في الجو الجامد

الناس بتفتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الناس بتفتى   الناس بتفتى Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 21, 2007 8:06 am

فعلا ياسلمى دى الحقيقة
انك تسئلى على شخص وتقوليلة تعرفة يقولك لا بس سمعت عنة حاجات وحشة طب فى اية متعرفوش وفى اية انك تصدق الكلام وتمشى على اساسة
ربنا يستر علينا فى الايام الجاى
ومرسى قوى على انك طرحتى هذا الموضوع Very Happy
سلمى الصغنونه
سلمى الصغنونه

الناس بتفتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الناس بتفتى   الناس بتفتى Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 22, 2007 1:20 am

مرسي يا بوسي على مرورك وردك

الناس بتفتى
صفحة 1 من اصل 1