Nile Sons Chat Forum
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Nile Sons Chat Forum

.¸¸۝ منتدي شات أبناء النيــل ۝¸¸.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

سؤال للبنــــــــات..والأخر للشبــــــــاب << بكل صــر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bosycat
عضو دخل في الجو الجامد
عضو دخل في الجو الجامد

سؤال للبنــــــــات..والأخر للشبــــــــاب << بكل صــر Empty
مُساهمةموضوع: سؤال للبنــــــــات..والأخر للشبــــــــاب << بكل صــر   سؤال للبنــــــــات..والأخر للشبــــــــاب << بكل صــر Icon_minitimeالأحد أغسطس 19, 2007 7:40 am

سؤال للبنــــــــات..والأخر للشبــــــــاب << بكل صــراحــــــــه

--------------------------------------------------------------------------------

اسئــله أعجبتـني نقلتها لكـم من منتدى واتمنى منكـــم الاجابه بكــل صــراحــه,,,,

سؤالى للــــــــبنات ؟

هل تفضلين الزوج صاحب المال والثراء ام الزوج صاحب الحب والحنان حتي ولو كان فقيرا ؟؟؟

::::سؤال الشبـــــاب::::

من تتمني الزواج منها --- صاحبة القلب الحنون والحب الجارف ام صاحبة الوجه الجميل الفاتن ؟؟؟

سؤالى للجميع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هل تفضلون الزواج بالطريقه التقليديه أم عن قصه حب ؟؟؟؟؟
سلمى الصغنونه
عضو بقي جامد و عاوز يبقي ....
عضو بقي جامد و عاوز يبقي ....
سلمى الصغنونه

سؤال للبنــــــــات..والأخر للشبــــــــاب << بكل صــر Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنــــــــات..والأخر للشبــــــــاب << بكل صــر   سؤال للبنــــــــات..والأخر للشبــــــــاب << بكل صــر Icon_minitimeالسبت أغسطس 25, 2007 10:05 am

تسلمى يا بسبس بس ايه الاحراج ده ..المهم انا افضل الزوج اللى يحبنى بجد مهما كان فقير وشرط كمان اكون انا بحبه لان الحب هيستمر ومش هيبقي في انفصال انما الغنى مسيره هيروح مفيش حاجه هتبقي على حالها الا الحب الصادق..........وطبعا بالنسبه للسؤال اللى للجميع انا افضل طبعا اللى عن قصه حب لان الزواج التقليدي بحس انه عبيط كده ملوش لازمه بيبقي سجن لو الاتنين مش عارفين بعض كويس او مش بيحبوا بعض ....

سؤال للبنــــــــات..والأخر للشبــــــــاب << بكل صــر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-